وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

صدر استون اولین شرکت تولید کننده سنگ‌های آنتیک و مصنوعی در ایران
وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

صدر استون اولین شرکت تولید کننده سنگ‌های آنتیک و مصنوعی در ایران

هفت مرحله برای ساختن خانه ای جدید که باید بدانیم

هفت مرحله برای ساختن خانه ای جدید کدام است ؟

با استفاده از راهنمایی های این مطلب، خانه رویایی خودتون رو بسازید و از مراحل ساخت خانه تا نمای آن لذت ببرید.
ایجاد یک ساختمان جدید یا بازسازی ساختار موجود، یک سفر برای شناخت خودتونه اینکه کی هستین، هدفتون چیه، چرا زندگی می کنید و کجا می خواهید زندگی کنید. این فرصتی برای شما که رابطه خودتون رو با دنیا، دوستان و از همه مهمتر خودتون مشخص کنید. ساختن یک خونه چیزی بیشتر از ساختن سه اتاق خواب و حمومه.

ایجاد ذهنیت قبل ساخت خانه
مثل هر سفر دیگه ای، شما باید تحقیقات و برنامه ریزی های مربوط به سفر رو انجام بدین. شما باید ذهنیتی از پایان کار و هزینه ای نهایی رو داشته باشید. در حالیکه شما نمی تونید این راه رو تنهایی برید، داشتن یک راهنمای با تجربه راه لذت بخش تر و مفیدتری رو برای سفر بهتون نشون میده. 
مراحل رو بر اساس ترتیب زمانی برای ایجاد خانه ای جدید بررسی می کنیم.

مراحل ساخت خانه

شروع یک پروژه: برای شروع ساخت، یک معمار، پیمانکار عمومی و یک شرکت طراحی باید پیدا کنید  و حتی یک شرکت معتبر برای نمای سنگ خونتون چه سنگ مصنوعی باشه چه سنگ انتیک مهم اینه صدراستون میتونه بدون شک بهترین انتخابتون باشه.
این جمله رو از معمار معروف دنیا ، چارلز مور را به یاد داشته باشید: اگر به اندازه کافی مراقب باشید، کارتون رو درست انجام دادید. شما لوازم زندگیتون و رویاهاتون رو با هم جمع می کنید و جایی رو می سازید که فقط مختص شماست. 
مواد تشکیل دهنده مهم هستند،  روش ساختن خانه را سرپرستی کنید.

1.    مشخص کردن اهداف در ساخت خانه

1سنگ انتیک
 ایجاد خانه ای جدید یعنی مشخص کردن هدفهای جدید و تعیین مراحلی برای رسیدن به این اهداف. شما باید پاسخ همه سوالات را داشته باشید تا بتوانید اهداف خود را مشخص کنید. 
برای مشخص کردن اهدافتون باید فعالیت های سمت راست و چپ مغز رو راضی نگه دارید. بنابراین لیست اهدافتون شامل دو قسمته: سمت علمی، گوشت و سیب زمینی و سمت عاطفی، بستنی و کیک که هر کدوم از اینها مهم هستند و باید به رسمیت شناخته شوند تا نتیجه نهایی رو منعکس کنند. 
سوالایی که باید از خودتون بپرسین:
•    شما می خواهید به چه چیزی برسید؟
•    می خواهید کجا باشید؟
•    ساخت خانه و نمای آن چه هزینه ای خواهد داشت؟
•    واقعا دست یافتنیه؟
•    آیا برنامه A جهت داره؟
•    برنامه B چیه؟
به هر حال وضعیت اهداف چیزیه که معمارها به اون به عنوان برنامه اشاره دارند. بنابراین وقتی که معمار میگه برنامه فقط به اهداف فکر کنید.

2.    ایجاد بودجه ساخت و نما منزل

 بودجه یکی از قسمت های اصلی هر هدف رو تشکیل میده که باید به عنوان یک کار جداگانه در نظر گرفته شود. وقتی که بودجه بندی می کنید، اول از جایی شروع می کنید که می تونید تهیه کنید و اینکه چطور هزینه ها با برنامه کلی شما برای آینده متناسب خواهد بود. وقتی که شما آماده دریافت جزییات باشید، شامل هر چیزی که مربوط به پروژه باشه مثل: هزینه زمین، هزینه های محلی و مالیات ها، هزینه های مهندسی و طراحی، هزینه های ساخت و مبلمان و تزئینات و قیمت سنگ مصنوعی و قیمت سنگ آنتیک و هزینه نهایی سنگ نما را نیز باید در نظر بگیرید. 
احتمال ها رو فراموش نکنید. مانند هر پروژه پیچیده ای، چیزهایی اتفاق می افتد و مسیر حرکت از نقطه A به نقطه B یک یا دو مسیر انحرافی خواهد داشت. مطمئن باشید که این چیزها شما رو از مسیرتون منحرف نمی کند. 
یک برنامه صفحه گسترده مثل اکسل، ابزار مناسبی برای توسعه بودجه شناخته شده و شما می تونید به طور مداوم اون رو تغییر بدید و بروز رسانی کنید.

2سنگ انتیک

3.    زمین خالی یا خونه ای قدیمی پیدا کنید.

ترجیح می دهید کجا زندگی کنید؟چطور می خواهید زندگی کنید؟ دنبال چه چیزی هستید؟ شاید شما دوست داشته باشید خونه ای تو کوهستان یا رو به اقیانوس داشته باشید اما الان به دلایل اقتصادی یا هر دلیل دیگری نتونید به خواسته خودتون برسید، به هر حال مشکلی نیست شاید در آینده بتونید به هدفتون  برسید. اما در حال حاضر، ممکنه یک مدرسه های خوب یا مکانهای دیگری هم وجود داشته باشد. هدف اینه که نقطه ای در جهان پیدا کنید که متعلق به شما باشد و خونه خودتون رو بسازید. 
شاید یک زمین چند هکتاری، یا خونه ای قدیمی که مورد بی توجهی قرار گرفته، برای هدف شما مناسب باشد و شما تنها کسی باشید که بتونید زمین یا خونه قدیمی رو متحول کنید.

3سنگ انتیک

4.    یک تیم برای ساخت خانه ایجاد کنید.

درحالیکه شما فکر می کنید می تونید این راه رو تنهایی برید، جمع کردن یک تیم متخصص و حرفه ای روش بهتری برای اجرا می باشد. شما به فکر نمایش خودتان نیستید پس بهتر است سرمایه خود را به یک تیم با تجربه بسپارید. 
یک معمار یا سازنده یکی از مهمترین اعضای تیم  هستند. این افراد به عنوان راهنما، درمانگر، مدافع و مشاور در طول سفر ایجاد ساختمان به شما کمک می کنند و یک راهنمایی درست می تواند این اطمینان را به شما بدهد که سفری لذت بخش رو پیش رو خواهید داشت. 
در این سفر شما به افراد دیگری از جمله طراح حمام و آشپزخانه و یک طراح داخلی نیاز خواهید داشت. معماران محوطه و طراحی فضای سبز، نباید جزو کسانی باشند که در آخر استخدام می شوند یعنی درست زمانیکه تمامی پولها خرج شده است به این دلیل که شما می خواهید حیاطی زیبا بسازید که خانه شما را تکمیل کند.

4سنگ انتیک

5.    برنامه ریزی در طراحی نما و ساخت منزل

همه پروژه ها یک نقطه مشترک دارند. مالک، چه توسعه دهنده خصوصی، سازمان دولتی یا هر نهادی که اهمیت برنامه ریزی پروژه را قبل از ساخت می داند. 
این مالکان می دانند که تغییر دیوار ها بر روی کاغذ ارزان تر از تغییر آنها بعد از ساخت است. بنابراین برنامه ریزی دقیق برای فاز طراحی داشته باشید.
•    عواقب را بررسی کنید. گاهی اوقات پاسخ اول، پاسخ درست است و گاهی اوقات 31امین پاسخ درست است. به یاد داشته باشید که تمامی احتمالات را کشف کنید تا در اتمام کار، برای انجام کاری پشیمان نشوید. 
•    هدف بزرگ داشته باشید. منظور بزرگ بودن سایز ساختمان نیست، در اینجا منظور ایده های بزرگ است. ساخت یک خانه، با شروع از تخریب یا بازسازی، فعالیتی است که نشان می دهد شما چیزی را می سازید که متعلق به شماست. بنابراین رویاهای بزرگ و برنامه های بزرگ داشته باشید. به اندازه کافی زمان برای مقابله با واقعیت های هزینه و منطقه بندی خواهید داشت. 
•    تصمیم گیری. در موارد بسیاری از شما می خواهند که تصمیم گیری کنید. به یاد داشته باشید که در پس هر چیزی خدا وجود دارد.

6سنگ انتیک

6.    مسائل اجتناب نا پذیر را قبول کنید.

شما برنامه ریزی کرده اید، مجوز را دریافت و پول  را تامین کرده اید. حالا تنها چیزی که باقی مانده است ساخت خانه است. شما همه چیز را حساب کرده اید پس باید همه چیز به نرمی ابریشم با هم همکاری کنند.
چیزهایی عجیب اتفاق می افتد. تا دریابید که واکنش شما و تیمتان چگونه خواهد بود. در این گونه مواقع آرامش خود را حفظ کنید و به همراه تیم خود به حل مشکل بپردازید. در اینجاست داشتن یک تیم درست اهمیت خود را نشان می دهد. یک معمار یا سازنده و کسانی که با هم کار می کنند با شما در این راه طولانی کمک خواهند کرد. 
چند راهکار برای حفظ سلامتی و آرامش در طول ساخت و ساز:
•    نظر خود را عوض نکنید. همه عواقب را در نظر بگیرید، سپس تصمیم گیری کنید و نظر خود را تغییر ندهید. به یاد داشته باشید که با شروع ساخت وساز، شما زمان و پول خود را صرف ساخت خانه می کنید. 
•    گوش ناشنوا داشته باشید. هر ساخت و سازی شکایت کارگران را به همراه دارد. چه کسی در مورد شغلش شکایت نمی کند؟ بهترین راه این است که این شکایت ها را نا دیده بگیرید.

7.    از خانه جدید خود لذت ببرید.

شما سخت کار کردید و هزینه زیادی را صرف ساخت خانه کرده اید. بنابراین نهایت لذت را از آن ببرید. مکان های غیر منتظره ای برای صحبت با اعضای خانواده پیدا کنید. نحوه شکل دادن زندگیتون رو کشف کنید.
در آخر شما به این نتیجه می رسید که خونه جدیدتون چیزی بیشتر از سه اتاق و نشیمنه، جایی که شما اون رو خونه می خونید و متعلق به شماست.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.