وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

صدر استون اولین شرکت تولید کننده سنگ‌های آنتیک و مصنوعی در ایران
وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

صدر استون اولین شرکت تولید کننده سنگ‌های آنتیک و مصنوعی در ایران

چگونه طراحی نمای دکوراسیونی خانه هایمان را تغییر دهیم ؟

چگونه با بازنگری در طراحی درب و پنجره و ویژگی های دیگر دکورِی می توان مردم را تحت تاثیر قرار داد؟

طراحی ارتفاع یک ساختمان با شخصیت آن رابطه مستقیم دارد. تناسب و ترکیب درها، پنجره ها، مصالح، طاق نما ها، پایه ها و سنگ مصنوعی دیگر عناصر با هم ترکیب شده و نمای ساختمان را  تشکیل می دهند. آیا نمای خانه هایتان باعث می شود که لبخند بزنید؟

01سنگ مصنوعی و سنگ انتیک و سنگ دکوراتیو بتن اکسپوز نما طراحی ساختمان
1. باز هم یک اصل. طراحی دو طبقه یک سمت این خانه همراه با یک منطقه تاریخی نیازمند تفکر و مراقبت برای تصویب برنامه ریزی است. آجر کاری و دیگر جزییات این ساختمان مرتبا تکرار شده است اما بخش جدید در قسمت عقب قرار گرفته است و پنجره های ساده تری دارد، به طوریکه طاق برجسته ایوان و پنجره های هلالی هنوز برتری خود را حفظ کرده اند. همچنین دیوارهای نسبتا کوتاه آن اجازه می دهد تا لبه های سقف به صورت یک کلاه رسمی در بالای خانه خود را نشان دهند. 
این خانه توازن میان طراحی مدرنیته و معمولی را به خوبی حفظ کرده است. اما در بررسی نماها چیز فوق العاده ای که وجود دارد این است که دیدگاه هر فرد نسبت به دیگری متفاوت است.

02سنگ مصنوعی و سنگ انتیک و سنگ دکوراتیو بتن اکسپوز نما طراحی ساختمان
2. عدم وجود مجموعه ای مطابق. این تصویر دو شخصیت را نشان می دهد. خانه سمت چپ یک کلبه است در حالیکه سمت راستی به صورتی تغییر یافته است که ساده سازی خطوط، ارتفاع بلند و قرینه های ظریف در آن دیده می شود. نمای سمت چپی با پنجره های چند تکه، درختچه ها و گیاهانی که دارد حسی دوستانه دارد. خانه سمت راست با وسپا پارک شدن جلوی خانه و نورگیری داخل خانه بیشتر حس شهری دارد.- سنگ آنتیک

03سنگ مصنوعی و سنگ انتیک و سنگ دکوراتیو بتن اکسپوز نما طراحی ساختمان
3. ایجاد یک منحنی. شخصیت نمای خارجی خانه فقط مربوط به جلوی ساختمان نیست. پنجره بزرگ دایره ای شکل در پشت این ساختمان به همراه باغ پشتی خیره کننده خواهد بود و درامی خاص را به حمام داخل اضافه خواهد مرد.

04سنگ مصنوعی و سنگ انتیک و سنگ دکوراتیو بتن اکسپوز نما طراحی ساختمان
4. بروز رسانی کلاسیک. خانه سمت چپ با داشتن اشکال سنتی و تناسب پنجره دو طبقه و قرار گرفتن سه پنحره به صورت عمودی سبکی مدرن دارد.

05سنگ مصنوعی و سنگ انتیک و سنگ دکوراتیو بتن اکسپوز نما طراحی ساختمان
رنگ و بافت آجرها با ساختمان همسایه همخوانی دارد اما پنجره ها مستطیل شکل و قالب دار است درحالیکه پنجره های ساختمان کناری چارچوبهای سفید رنگ را ندارد.

06سنگ مصنوعی و سنگ انتیک و سنگ دکوراتیو بتن اکسپوز نما طراحی ساختمان
5. بخش های سبز رنگ. کاشت درختان و گیاهان نقش بسزایی در نمای یک خانه دارند. سعی کنید این خانه را بدون شاخه و برگ تصور کنید: با وجود شیشه های زیادی که دارد ممکن است حسی تلخ و سرد را به بیننده منتقل کن. در حالیکه وجود گلها و شاخه های سبز، بوته های بنفش و درختان و بازتاب آن در پنجره های بزرگ حسی دوستانه و خوب را در نظاره گر ایجاد می کند.

07سنگ مصنوعی و سنگ انتیک و سنگ دکوراتیو بتن اکسپوز نما طراحی ساختمان
6. برجستگی رنگ. رنگ نما یا درب جلویی همانطور که در شکل نشان داده شده است می تواند شخصیتی جذابی را نمایان کند. می توان تصور کرد شخصی که این رنگ نارنجی را برای در انتخاب کرده است درونگرا نبوده است. احساس لذت قابل لمس است و رنگ در مقابل چوبها به خوبی نمایان می شود. حسی به من می گوید کسی که در این خانه زندگی می کند به اندازه ای مشغول هستند که فرصت تفریح ندارند.

08سنگ مصنوعی و سنگ انتیک و سنگ دکوراتیو بتن اکسپوز نما طراحی ساختمان
7. جذاب مانند کتاب داستانها . این نما الهام گرفته از هنر و صنایع دستی است خانه ای در جزایز کانال در نزدیگی فرانسه که به نظر می رسد از روی افسانه ها ساخته شده است. شبیه این است که یکی از جادوگران تالکین در اینجا زندگی می کند و حلقه های دود جادویی از دودکش ها بیرون می آید. 
پنجره ها نسبتا کوچک هستند که در بسیاری از موارد می توان محرومیت و خشم را حس کرد اما در اینجا فضایی از رمز و راز وجود دارد.

09سنگ مصنوعی و سنگ انتیک و سنگ دکوراتیو بتن اکسپوز نما طراحی ساختمان
8. شاهکار مدرن. فرانک لوید رایت یکی از معماران مشهور ترین قرن 20 است که در بسیاری از خانه های او به ویژه در اوایل کارش، از سقف های آویزان، سایه های عمیق چشمگیر و افقی بسیار قوی استفاده می کرد. 
ممکن است این 1902 خانه منبع مهمی برای جنبش مدرنیته باشد اما لوید رایت مدرنیته را با بامهای شیروانی و رنگ های گرم ترکیب کرده است. 
9. دست کم گرفتن. مدرنیسم هنوز هم قدرت فوق العاده ای دارد و این نماهای ساده شده و دقیق نشان می دهند که می خواهند تنها باشند. یک نما قدرت فوق العاده ای برای انتقال شخصیت دارد اما مانند هر شخصیتی ممکن است یکی از نمونه هایی باشد که تنها برخی از مردم آن را بپسندند.

10سنگ مصنوعی و سنگ انتیک و سنگ دکوراتیو بتن اکسپوز نما طراحی ساختمان
10. تعادل سنگین و سبک. خانه های دهه 1960 در داخل و خارج دست خوش تغییرات بوده اند. استفاده عامدانه از سنگهای رندر با پنجره هایی در داخل آن، جعبه های چوبی با قابهای مستطیل شکل پوششی از سنگ تراشی را نشان می دهند. در حالیکه عنصر سنگین قسمتهای سفید (سرد) نما هستند، گرمی از قسمت چوب سرو حس می شود و در کل توازن در میان آنها برقرار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.