وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

صدر استون اولین شرکت تولید کننده سنگ‌های آنتیک و مصنوعی در ایران
وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

صدر استون اولین شرکت تولید کننده سنگ‌های آنتیک و مصنوعی در ایران

بتن اکسپوز | ایده طراحی بتن نما در دکوراسیون | گالری عکس بتون اکسپوز Exposed Concrete

بتن اکسپوز آماده - ایده طراحی بتن نما در دکوراسیون

گالری عکس بتن فشرده اکسپوز Exposed Concrete

ایده هایی برای طراحی با بتن اکسپوز : ۱۲ مدل بتن سبک اکسپوز برای استفاده در فضای داخلی

چگونه از بتن اکسپوز در دکوراسیون استفاده کنیم ؟

بلوک های بتنی اکسپوز مربوط به دهه ۹۰ میلادی هستند و امروزه از آنها به معنای پایان کاری صنعتی و خام از تخته سه لا گرفته تا بتن یاد میشود. در اینجا تعدادی از فضاهای داخلی که بتن در آنها نه تنها ظاهری مدرن به وجود آورده بلکه گرمایی طبیعی هم به فضا بخشیده است را مرور میکنیم.  

کاربر گرامی اگر با جستجو کلمه “بتن اکسپوز” یا “بتن اکسپز” از طریق گوگل به این صفحه هدایت شده اید ضمن عرض خیر مقدم به اطلاع میرساند صدر استون اولین تولید کننده سنگهای دکوراتیو در ایران ، مفتخر است برای اولین باردر ایران تایل های منظم بتن اکسپوز را با وزن بسیار سبک ارائه نماید . با مراجعه به بخش محصولات ما میتوانید طرح های مختلف را مشاهده کنید .

با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و گالری عکس پروژه های اجرا شده با تایلهای زیبای بتن اکسپوز ما را بررسی کنید

خرید بتن اکسپوز : 021-87106

 
 

شرکت استرالیایی ملبورن و سیدنی معماران راب میلز پالت های تک رنگ بتنی، سنگ بازالت تیز و الوار چوبی تراشیده شده با دست را در فضاهای داخلی و خارجی این خانه ی ساحلی با روح به کار گرفتند که شامل تعدادی از دیوارهای شومینه و تعداد زیادی صندلی نیمکت میشود.

Photo by Matthew Williams

این منزل معمار آماندا یاتس است که در کنار دریا و در نیوزلند واقع شده است.

دیوار زاویه دار بتنی که در تصویر مشاهده میکنید نشانگر طراحی اولیه ساختارهای مائوری است که در داخل زمین حفر میشدند.

concrete-bathroom-Ochre

سولن دلا فوچردیر، یکی از مدیران شرکت طراحی اکر دز انگلستان خرپشته خودش در شرق لندن را با مقدار زیادی بتن طراحی کرد.سینک دوقلو که همانند یک آبخوری طراحی شده است فوق العاده بزرگ است و میتوان صدها حوله از میله ای که در زیر تمامی سطح سینک قرارگرفته است آویزان کرد.

Concrete House

خانه ی ۷۰۰۰ فوتی واقع در پیمونت،کارولینا در سال ۱۹۷۴ برای شخصی سرشناس ساخته شده بود، هیچ جای تعجبی نیست که مهارت در ساخت طاق های بتنی منحنی شکل (به سقف نگاه کنید) که از بتنی که در محل قابل گیری میشود ساخته شده است خارق العاده است. در سال ۲۰۰۱ مالک جدید آن معماران اوگریدزیاک پریلینگر “Ogrydziak Prillinger Architects “­

زا استخدام کرد تا این بنا را به نحوی تغییر دهند تا مناسب استفاده ی زندگی خنوادگی شود.

Concrete House

concrete-dining-AFGH-Architects

این آپارتمان در برلین ،که توسط معماران AFGH طراحی شده است فضای داخلی نیمه کاره اما بسیار جالب به همراه دیوارهای بتنی و تخته سه لایی دارد. بسیار ساده و ابتدایی و خام اما در عین حال بسیار شیک.

Photo by Paul Warchol

نگاهی به اشکال V شکل و شورون و تلالو آب بر روی ستون بتنی در ورودی این خانه در ونکوور و طراحی شده توسط معماران پتکو “Petkau Architects” بیندازید. این اشکال به دلیل استخری که در طبقه ی فوقانی واقع شده است و کفی شیشه ای دارد شکل گرفته است. جدا که جالب است.

concrete-kitchen-island-French-mag-Maison-Cote-Sud

میز قرار گرفته در وسط آشپزخانه که با بتن پولیش خورده و طبقاتی باز و بدون درب که در مجله ی خانه ساحل جنوبی ”Maison Cote du Sud” چاپ شده است، فضای کافی برای نگهداری وسایل و کار را فراهم میکند و حس و حالی روستایی به اتاق میبخشد.

concrete-kitchen-Randy-Weinstein

آشپزخانه ی صنعتی و مدرن همواره مستقل از زمان است،همانند تصویری که در اینجا میبینید و در سانتا مونیکا، کالیفرنیا توسط رندی وینستن طراحی شده است. با کاشی های سرامیکی سفید رنگی که همانند کاشی های استفاده شده در مترو نیویورک هستند که با ملات سیاه، روکاری استیل ضد زنگ ، چراغ های آویز کارخانه ای و کف بتونی پولیش خورده جفت شده است مظهر زیبایی است.

Photo by James Fennell/The Interior Archive

فضاهای مکعبی شکل بتنی ممکن اسن اولین انتخاب شما برای نگهداری ظروف چینی نباشد اما شلف ها و قفسه های بتنی قطعه بندی شده بسیار زیبا و با جلوه است. کف این خانه که در سریلانکا و توسط جفری باوا طراحی شده است نیز از بتن پولیش خورده ساخته شده است.

Photo by Yellows Photography

این فضای غذاخوری پرنور و با روح توسط کف بتنی طوسی رنگ شکل گرفته است که با بافت سفید سقف به زیبایی در تضاد و کنتراست است.

Photo by Giorgio Possenti

روکار زبر و سخت میز آشپزخانه و ستون های بزرگ به خوبی با میز چوبی لطیف با خطوط تکرارشونده و صندلی های مدرن مشکی رنگ در توازن است. کتری استیل با درب و دستگیره چوبی حسی ژاپنی را تا حدودی القا میکند.

concrete-tub-soleras-tiles

حس چوب مانند و تن طوسی این سرامیک های کف سولراس که توسط ABK به کار گرفته شده به خوبی برای این وان در این حمام بدون جزپیات و تجمل مناسب است.

  م.امیرفضلیان تیم تحریریه صدر استون .   [su_custom_gallery source="media: 4646,4645,4644,4643,4642,4641,4640,4639,4638,4637,4636,4635,4634,4633,4632,4631,4630,4629,4628,4627,4626,4625,4624,4623,4622,4621,4620,4619,4618,4617,4616,4615,4614,4613,4612,4611,4610,4609,4608" limit="100" link="lightbox" width="250" height="140"][/su_custom_gallery] [su_spoiler title=" " anchor="keywords" class="my_pluse"]

کاربرد بتن اکسپوز

بتن سبک

بتن فشرده

بتن نما

گالری طرح های بتن اکسپوز

کاربرد بتن اکسپوز در طراحی داخلی

بتون اکسپوز در دکوراسیون

ایده خلاقانه بتن اکسپوز

گالری پروژه بتن اکسپز

بتن اکسپوز پیش ساخته سبک تایل منظم

بتن اکسپوز فشرده سبک

دیوار بتن اکسپوز

استفاده از بتن اکسپوز در آشپزخانه

استفاده از بتن اکسپوز پشت ظرفشویی آشپزخانه

دیوارهای زیبای بتنی

استفاده ا زبتن اکسپوز در نما

دیوار بتنی در آشپزخانه

دیوار بتنی با شومینه

استفاده از بتن اکسپوز در نیشیمن

کاربرد بتن اکسپوز در حمام

استفاده از بتن در طراحی حمام

بتن اکسپوز آماده

بتن و چوب در دکوراسیون

تایل منظم بتن اکسپوز

بتن اکسپوز پیش ساخته

بتن اکسپوز فشرده و سبک

Exposed concrete walls in interior design concrete accent walls concrete walls decor kitchen concrete wall concrete wall kitchen backsplash lounge area with concrete walls beautiful concrete walls exterior concrete walls outdoors concrete walls fancy kitchen decor with concrete walls concrete wall with fireplace huge concrete wall – contemporary living room concrete garden walls concrete walls – living room playroom concrete wall kitchen concrete decor home concrete walls exposed concrete decor wood and concrete walls long beach house – concrete walls staircase concrete wall concrete bathroom wall bathroom wall in concrete concrete interior design – bedroom wall exposed concrete staircase concrete walls interior design


 سنگ مصنوعی سنگ مصنوعی سنگ مصنوعی
سنگ آنتیک سنگ آنتیک سنگ آنتیک
سنگ تزئینی سنگ تزئینی سنگ تزئینی
سنگ دکوراتیو سنگ دکوراتیو سنگ دکوراتیو
بتن اکسپوز بتن اکسپوز بتن اکسپوز
سنگ انتیک سنگ انتیک سنگ انتیک

سنگ مصنوعی سنگ انتیک سنگ آنتیک سنگ دکوراتیو بتن اکسپوزkitchen concrete interior design Save

Save