وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

صدر استون اولین شرکت تولید کننده سنگ‌های آنتیک و مصنوعی در ایران
وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

صدر استون اولین شرکت تولید کننده سنگ‌های آنتیک و مصنوعی در ایران

استفاده از بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی

اگر تا به حال فکر نکرده‌اید که بتن می‌تواند زیبا و دل انگیز باشد، بیاید با هم نگاهی بیندازیم به طرح‌های دکوراسیون داخلی با استفاده از بتن اکسپوز، یعنی ماده‌ای غیر سنتی و امروزی، تا بفهمید که در اشتباه بوده‌اید و بتن هم می‌تواند با تنوع و زیبایی قابل توجهی در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار بگیرد. از آشپزخانه‌ گرفته تا حمام‌ و اتاق خواب‌- بتن اکسپوز در همه جا ظاهر می‌شود و یک ارتباط کامل بین مواد اولیه طبیعی و یک حاشیه فرامدرن را ارائه می دهد.

دیوارهای بتن اکسپوز در طراحی نما, مقوله‌ای جدید نیستند، اما تا همین اواخر که ظهور آنها به طور منظم در فضای داخلی مدرن و مینیمالیستی آغاز شده است, از آنها استفاده نمی شد. وقتی بین اکسپوز با روشی کیفی اجرا شود، این قابلیت را دارد که به یک راه فوق العاده شیک برای اضافه نمودن زیبایی به یک فضای ساده یا صنعتی باشند، به ویژه هنگامی که با شیشه، فولاد و یا مبلمان سفید و لوازم جانبی هماهنگ جفت‌وجور می‌شوند. بتن با آجر، چوب، رنگ‌های طبیعی و زمینه‌هایی با رنگی روشن به خوبی سازگار است که به آن احساس گرما و صمیمیت می‌دهد و در انواع طرح‌های سبک، عالی به نظر می‌رسد.

هرچند ممکن است فکر کنید که بتن واقعا چرب و چسبناک است، روش‌های متعددی برای دادن بافتی زیبا، رنگ‌ها و بازتاب به آنها وجود دارد. با ما همراه باشید تا برخی از طرح‌های شگفت آور از اتاق‌های مختلف را با هم ببینیم. شاید شما هم بتوانید  بدون هیچ دستکاری خاصی حداقل در یکی از دیوارهای منزل‌تان از آنها استفاده کنید

روشی که در این مورد استفاده شده است، فرم برد نامیده می‌شود. استفاده از یک سری ازصفحات چوبی در فرآیند اجرا اجازه می دهد تا ذرات و لبه‌های تخته در داخل بتن حک شوند.

یک دیوار بتن ریخته شده, با شیشه و پرداخت فوق العاده انعکاسی از پله ها, شگفت انگیز می شود و راه پله را در مرکز دید این خانه فوق العاده مدرن خانوادگی قرار می دهد.

یک دیوار ساخته شده از یک سری از بلوک های بتنی, یک دکوراسیون تمام عیار است و به خودی خود- یک پس زمینه مناسب برای یک محل غذاخوری ساده  است

هر دوی دیوار و کف در این آشپزخانه ظاهراً-صنعتی بتنی هستند. ممکن است بیش از حد با کابینت تیره همراه شود، اما آشپزخانه نارنجی روشن یک کار بزرگ را در گرم کردن فضای کلی صورت می دهد.

دیوارهای بتنی در یک اتاق خواب کابین ورودی؟ یک ایده عالی است. اضافه کردن چوب روستایی و لوازم جانبی هماهنگ, فضای داخلی را فوق العاده دنج می سازد.

شما نمی توانید آن را با بتن سبک و یک طرح رنگ سیاه و سفید کلاسیک اشتباه بگیرید.

هنگامی که دیوارهای حمام در این خانه مکزیکی گچ بری و آماده برای رنگ آمیزی شدند، مالکان, عاشق رنگ و بافت شدند و آنها تصمیم به قطع کارهای اضافه دیگر نمودند.

اگر چه این تصویر فریبنده اسب هاست که این اتاق خانواده را فرا گرفته است، دیوارهای بتنی, یک مقوله تکمیلی شیک هستند که این ظاهر را به سادگی خیره کننده می سازند!

دیوار بتنی در این خانه ساحلی در Long Island  با اضافه نمودن گیره های دست ساز پروانه ای-ساز از قوطی های آلومینیومی زنده می شود.

بتن, یک چارچوب بندی مناسب را برای شومینه ها می سازد. در اینجا، محیط برد-تشکیل شده به زیبایی با سقف کاج و تیرهای بلوطی تشکیل دهنده پنجره ها هماهنگ شده است.

در اینجا یک مثال عالی از جهان شمولی دیوارهای بتنی بیان می شود. اگر چه این تنها بتن مصنوعی است - رنگ های تزئینی مورد استفاده قرار گرفت – ظاهر سنگی سنگ هوازده, یک حس متقاعدکننده تاریخی را به این اتاق ناهار خوری می دهد.



پ.ن:

خرید سنگ مصنوعی

سنگ مصنوعی

سنگ آنتیک

سنگ دکوراتیو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.