وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

صدر استون اولین شرکت تولید کننده سنگ‌های آنتیک و مصنوعی در ایران
وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

صدر استون اولین شرکت تولید کننده سنگ‌های آنتیک و مصنوعی در ایران

راهنمای انتخاب کف پوش جدید برای خانه - هر چه ارزان تر ، بهتر

کفپوش کردن خانه از آن تغییر هایی در دکوراسیون است که همیشه پیش نمی آید ، شاید هر چند سال یکبار . اما هزینه خیلی بالایی دارد . برای همین مطلبی برایتان آماده کرده ایم که به شما کمک کند هزینه این بخش جدید دکوراسیون منزلتان را پایین بیاورید . زمانی که صحبت از انتخاب کفپوش برای منزلتان میشود، باید خوب فکر کنید و گزینه هایتان بالا و پایین کنید. اول از همه باید بدانید چه میزان بودجه می خواهید صرف کنید. تنها در این صورت است می توانید برای هزینه خرید متریال و نصب آن بودجه بندی کنید. برای بسیاری از صاحب خانه ها پایین آوردن هزینه ها در زمان بازسازی و صرف بودجه برای امور دیگر امری کاملا بدیهی است. اما مهم است که مطمئن شوید کف پوشی که انتخاب می کنید کیفیت خوبی دارد و حداقل تا مدتی نیاز به تعمیر پیدا نخواهد کرد. طراحی داخلی با کفپوش چوبی تصمیم گیری نصب یک کفپوش نو معمولا برای خیلی ها کار ساده ای است اما عده معدودی هم در این خصوص وسواس بیشتری به خرج می دهند. این روزها دیگر پیدا کردن یک محصول زیبا و بادوام و در عین حال ارزان قیمت کار سختی نیست. انتخاب کف پوش های لمینیت علی الخصوص برای کسانی که کم هزینه بودن کفپوش برایشان یک اولویت محسوب می شود این روزها بسیار معمول است. اما گزینه های دیگر هم هستند:
  • وینیل

  • چوب های فرآوری شده

  • چوب خالص

کفپوش مدرن :

بیایید با هم نگاهی بیندازیم به کفپوش های مدرن امروزی که با تنوع فراوانشان امکان انتخاب و خرید آنها به صورت آنلاین نیز ممکن است: طراحی داخلی با کفپوش چوبی کفپوشهای لمینیت معمولا به خاطر ارزان بودنشان بسیار پرطرفدار هستند. نسبت به مبلغی که هزینه می کنید کیفیت خوبی دارند. لمینیت دارای چندین نوع و متریال است . شما میتوانید لمینیتی از جنس سنگ ، چوب و یا سرامیک نصب نمایید. همچنین می توانید این کفپوش را خودتان نصب نمایید که همین موضوع سبب صرفه جویی در هزینه هایتان می شود. بافتبسیار محکمی دارند و مدتی طولانی برای شما کار خواهند کرد. یک فرش با کیفیت زیر پایتان حس غیر قابل وصفی ایجاد می کند و ظاهر اتاقتان را از قبل بسیار متفاوت می نماید. پاهایتان را در ماه های سرد سال گرم نگه می دارد. تنوع رنگی بسیار متنوعی دارد که می توانید متناسب با دکوراسیون منزل از بین آنها انتخاب کنید.
  • وینیل

کفپوشهای وینیل نیز زیاد گران قیمت نیستند هر چند برای آن مبلغ بیشتری نسبت به لمینیت باید هزینه کنید. لکن از کفپوشهای سرامیکی ارزان قیمت تر است. برای آشپزخانه و حمام بسار مناسب هستند. به راحتی تمیز می شوند. با دوام هستند و به راحتی نصب می شوند. طراحی داخلی با کفپوش چوبی
  • چوب فرآوری شده

اولین چیزی از شنیدن کفپوش پوبی به ذهن متبادر می شود گرانقیمت بودن آن است. اما شما می توانید کفپوشی از جنس چوب فرآوری شده داشته باشید و زیاد هم هزینه نکنید. این کفپوش ها ظاهری کاملا چوبی دارند اما به راحتی قابل نصب هستند و این انواع مختلفی دارند:
  • بلوط

  • گیلاس

  • گردو

  • اقاقیا

این کفپوشها زیاد گران نیستند به راحتی نصب می شوند ، ظاهر زیبایی دارند و بسیار با دوام هستند. بعضی از شرکتهای فروش و نصب کفپوش به شما بر اساس بودجه تان پلن های مختلفی را پیشنهاد می نمایند. در زمان انتخاب کفپوش همچنین می توانید از تخفیفات فروشگاه های آنلاین هم بهره مند شوید.   تهیه و ترجمه تیم تحریریه صدر استون

طراحی کفپوش برای منزل

خرید کف پوش

دکوراسیون منزل

روشهای طراحی داخلی با کفپوش

انواع کفپوش

سنگ مصنوعی

سنگ تزئینی

سنگ دکوراتیو

سنگ آنتیک

سنگ آنتیک





پ.ن:

خرید سنگ مصنوعی

سنگ مصنوعی

سنگ آنتیک

سنگ دکوراتیو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.