وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

صدر استون اولین شرکت تولید کننده سنگ‌های آنتیک و مصنوعی در ایران
وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

صدر استون اولین شرکت تولید کننده سنگ‌های آنتیک و مصنوعی در ایران

چگونه آشپزخانه را بهترین مکان برای گردهمایی خانواده تبدیل کنیم ؟ روانشناسی و دکوراسیون

آیا تا بحال فکر کرده اید چرا دوستان و خانواده دوست دارند در آشپزخانه جمع شوند؟ این قسمت از خانه اگر خوب دیزاین شده باشد قلب خانه محسوب می شود و حتی گاهی با اغراق یک اتاق نشیمن جدید!

این روزها در بیشتر خانه ها آشپزخانه یکی از بخشهای مهم خانه است و کاربردهای مختلفی به جز محل تهیه غذا دارد. محل گردهمایی خانوادگی، دیدارهای دوستانه خودمانی یک استودیوی هنری، کارگاه کار و حتی بیشتر.


اگر آشپزخانه را به نام قلب خانه می نامیم بدان معنا نیست که هر مدل آشپزخانه ای می تواند کاربردهایی که برشمردیم را داشته باشد یا حتی برای دورهمی های اعضای خانواده مناسب باشد. اما شاید با یک سری تغییرات در دیزاین و دکوراسیون بتوانید آشپزخانه ای داشته باشید که به واقع قلب گرم خانه تان، محل خوشگذارنی و از همه مهتر تهیه غذاهای خوشمزه باشد.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه

  • یک طرح جدید می تواند ارتباطات را صمیمی تر کند

بازسازی آشپزخانه راه ساده ای برای تبدیل آشپزخانه به فضایی مناسب برای گردهمایی های خانوادگی است. محصور بودن آشپزخانه این حس را تداعی می کند که آنجا تنها محلی برای آشپزی است. حضور در آشپزخانه های بسته با دیوارهای بسته یا بلند نوعی از حس نارضایتی، محصور شدن و خستگی را برای حاضرین در آن تداعی میکند.

هر چند که آشپزخانه های بسته دوباره در حال بازگشت به سیستم ساخت و سازهای مدرن هستند اما آشپزخانه های اوپن هنوز هم طرفداران زیادی دارند. کوتاه کردن دیوارهای ما بیین اتاق نشیمن و آشپزخانه ارتباط اعضا یا میهمانان را با کسی که در حال انجام امور مربوط به پخت و پز یا تهیه نوشیدینی است را برقرار نگه می دارد.

  • یک صندلی راحت نشستن را لذت بخش می کند

حتما شما هم تجربه بازی با بچه ها روی زمین را دارید. یک میهمانی کودکانی ، بچه ها با لیوانهای نوشیدنی در دست دراطراف آشپزخانه رفت و آمد دارند. تصور کنید اگر یک صندلی راحت حتی چیزی شبیه به نیکمت آنجا داشته باشید شرایط چقدر بهتر خواهد بود .

اگر راجه به صندلی اپن فکر می کنید ، پیش از هر نوع انتخابی باید به انتخاب جنس آن خود مطابق با سبک دکوراسیون منزل خود بپردازید، ابتدا مشخص کنید که سبک دکوراسیون شما چیست؟ مدرن یا کلاسیک! مینیمال یا روستیک! به طور مثال صندلی اپن چوبی برای سبک کلاسیک گزینه ی بسیار خوبی محسوب می شود و صندلی اپن های فلزی جک دار در یک فضای مدرن به خوبی می درخشد! اگر فضایی به سبک تلفیقی دارید به خوبی می توانید از "مدل صندلی اپن" ترکیبی استفاده کنید.

وقتی که به انتخاب صندلی آشپزخانه فکر می کنید محدودیت های ذهنی را کنار بگذارید. از صندلی های قدیمی و شیک در کلاب های اروپای دهه نود تا صندلی های مدرن امروزی، هر چه دوست دارید را انتخاب کنید. فقط حواستان باشید که صندلی آشپزخانه تان باید با سایر وسایل خانه و البته آشپزخانه هماهنگ باشد. صندلیها باید هر کسی را که وارد آشپزخانه می شود تشویق به نشستن نمایند.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه

  • آشپزخانه هم میتواند جایی سرگرم کننده باشد

اگر دوستان و خانواده تان به جای اینکه در اتاق نشیمن نشسته باشند در آشپزخانه شما وقت می گذرانند چرا نباید وسایل سرگرم کننده اتاق نشیمن را به آشپزخانه بیاورید. جدای از محدودیت فضای آشپزخانه دلیلی ندارد کاری نکنید که دوستان و نزدیکان شما زمانی را که در آشپزخانه می گذرانند با خوشی و تفریح سپری کنند. خوردن شام همراه با تماشای یک فیلم قطعا بسیار جذابتر است.

  • از وسایل آشپزخانه به عنوان عناصر دکوراتیو استفاده کنید

شاید اگر ۲۰ سال پیش بود ماجرا خیلی اهمیتی نداشت. هرچقدر از وسیله‌ها را که می‌شد در کابینت می‌گذاشتیم و باقی را هم روی تخت و کنار دیوار آشپزخانه ردیف می‌کردیم. ‌مهمان هم اگر سر می‌رسید در آشپزخانه را می‌بستیم و خلاص. اما این روزها که دیوارها برداشته شده و همه آشپزخانه‌ها اوپن است، نمی‌شود سرسری با قضیه برخورد کرد. حالا مرتب بودن آشپزخانه و تمیز بودن هال در یک رده قرار می‌گیرند. آشپزخانه در واقع یک اتاق کار است اما این بدان معنا نیست که نمی تواند استایل خاص خود را داشته باشد. یک نورپردازی خوب و یک لامپ آویز زیبا به آشپزخانه تان روح می بخشد. یک سینی سرو غذا یا یک کاسه قدیمی می تواند محل مناسبی برای کاغذهای کوچک یا کلیدهایتان باشد و کمک می کند آشپزخانه تان بهم ریخته به نظر نرسد. ظروف قدیمی و رنگ و رو رفته آشپزخانه را با وسایل رنگی و جدید عوض کنید. می توانید ماهیتابه و سایر وسایل پخت و پز را مسی انتخاب کنید و به دیوار آشپزخانه بیاویزید. می توانید کابیتهای در بسته قدیمی را با کابیتهای با صفحه گلس عوض کنید.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه


طراحی دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون منزل

روشهای طراحی داخلی آشپزخانه

سنگ مصنوعی

سنگ تزئینی

سنگ دکوراتیو

سنگ آنتیک

سنگ آنتیک




پ.ن:

خرید سنگ مصنوعی

سنگ مصنوعی

سنگ آنتیک

سنگ دکوراتیو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.