وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

صدر استون اولین شرکت تولید کننده سنگ‌های آنتیک و مصنوعی در ایران
وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

وبلاگ شرکت سنگ مصنوعی صدر استون

صدر استون اولین شرکت تولید کننده سنگ‌های آنتیک و مصنوعی در ایران

آموزش نصب سنگ مصنوعی - راهنما و نکات قابل توجه در نصب سنگهای دکوراتیو

آموزش نصب سنگ مصنوعی - راهنما و نکات قابل توجه در نصب سنگهای دکوراتیو

دستور عمل نصب سریع و آسان تولیدات شرکت نما سنگ صدر



دستور عمل نصب سریع و آسان تولیدات شرکت نما سنگ صدر

سنگ های ما ساده نصب می شوند حتی افراد نا آزموده و بی تجربه هم می توانند خودشان این کار را انجام دهند.

۱) سطح:می توانید سنگ های ما را مستقیما روی سطح هر دیوار اجری تمیز (آب بندی نشده بدون رنگ و زیر سازی نشده)بلوک های بتنی و یا هر سطح بنایی نصب نمایید.

۲) اندازه گیری پروژه شما:طول و ارتفاع ناحیه مورد نظر را در هم ضرب کنید و سپس تمام فضاهای باز مثل پنجره ها و درها را از این مقدار کسر کنید تا مساحت سنگ لازمه بدست آید.

۳)الگوی دلخواه:طراحی الگوی مورد نظر سنگ ها توسط چینش سنگای نصب نشده در کنار هم قبل از شروع پروژه بسیار مفید خواهد بود. به این صورت به یک طرح متعادل از شکل ها و اندازه ها و رنگ های گوناگون سنگ خواهید رسید.همچنین برای دست یابی به ترکیبی بهتر و ظاهری طبیعی تر قطعات سنگ را از جعبه های مختلف انتخاب کنید.برای دیدن الگوهای مختلف چینش سنگ ها از سایت ما به آدرس:

www. sadrstone.com

۴) آماده کردن زیر سازی سطوح:نصب رئی بتن سطوح بنایی گچ و دیگر سطوح بنایی در صورتیکه تمامی سطح عاری از رنگ و مواد ضد آب یا پوشش گچی باشد نیازی به استفاده از مش فلزی نیست.در صورت لزوم سطح را با فشار بشویید و آن را با یک برس سیمی خط بیندازید.

۵) بکار بردن ملات:سنگها را از پایین به بالا دیوار نصب کنید بهصورتی که از ریخته شدن ملات روی سنگ های زیرین جلوگیری شود.همیشه هنگامی که سنگ را در جای خود می فشارید تکانهای آرامی به دست خود بدهید تا سنگ با جابجایی های کوچک به طرفین در جای خود محکم شود.با استفاده از ماله ملات اضافه را پاک کنید.اگر تصادفا ملات رئی سطح سنگ ها ریخت آن رابا آب پاک نکنید چون باعث لکه دار شدن سنگ می شود.در عوض اجازه دهید تا ملات کاملا خشک شود و سپس آن را با یک ماهوت پاک کن تمیز کنید.به خاطرداشته باشید که به طور میانگین ۵ در صد از سنگ ها در برش و شک دادن به ضایعات تبدیل خواهند شد.

۶) تنظیم اندازه و شکل سنگ ها:قطع کردن زاءده ها:ممکن است بعضی از سنگ ها برای حفظ وضعیت یکسان اتصال ها یا جایگیری صحیح هنگام نصب به برش یا تغییر شکل نیاز داشته باشند.دقیق ترین برش ها به وسیله اره های گرد بر (یا فرز)حاصل می شوند و نمای پرداخت شده تری را ایجاد می کنند.

بند کشی:بعد از نصب سنگ ها اتصالات و فضای بین سنگ ها را به وسیلهکیسه بند کشی پر از ملات کنید.پرداخت بند کشی همیشه بخش پرکار نصب سنگ است.پس از حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه و هنگامی که ملات خشک شد لکه های مات با استفاده از یک ماهوت پاک کن یا برس خشک و سفت از بین خواهند رفت.هنگام ایجاد یک بند کشی تو رفته سنتی از یک چوب یا ابزار دیگر استفاده کنید.هنگامی که بند کشی نمدار است از برس استفاده نکنید چون این کار باعث لکه دار شدن همیشگی سنگ ها می شود.

تمیز کردن سنگ ها:با گذشت زمان سنگ ها ممکن است کثیفشوند.این کثیفی ممکن است به وسیله محلول غلیظ صابون یاشوینده ها در آب و برس زبر پاک شوند.از برس سیمی استفاده نکنید چون به سطح سنگ آسیب می رساند همچنین سطوح سنگ را بهوسیله اسید یا محصولاتی با پایه اسید تمیز نکنید.شستشو با فشار هم از طرف ما توصیه نمی شود.

سیلکوت:پس از نصب سنگ ها و بند کشی ابتدا سطح کار رابا یک جارو برقی تمیز کرده و سپس توسط یک قلمو ی نقاشی یا پمپ اقدام به آغشته نمودن سطح سنگ ها با مایع سیلکوت بنمایید.این عمل را ۲ تا ۳ بار می توانید تکرار نمایید.شایان ذکر است استفاده از پوشش سیلکوت جهت نماهای خارجی الزامی می باشد.a5